Žiadosti na inštaláciu automatického dávkovača do nevhodného prostredia, osadenie UV-C lampy alebo soľničky bez by-passu, zamietnutie výmeny starej filtračnej náplne s argumentom, že veď ešte tento rok vydrží, zámerný výber poddimenzovaných zariadení s neprimeraným dôrazom na úsporu atď...
Náš zákazník náš pán, avšak aj požiadavky by mali mať svoje rácio.
8. Upratovanie a odkladanie vecí
Predstavte si filtračný systém uložený napr. v záhradnom domčeku, ku ktorému ak sa chcete dostať na servis, musíte si najprv odložiť grill, detské hračky k bazénu, záhradné náradie, kvetináče, rozkladacie kreslá a pod.
Servisný technik nie je upratovačka.
9. Zbytočné klamstvá či zahmlievanie
Áno, je to fakt, občas si vlastník bazéna pomáha klamstvom, možno malým, neškodným, vo všeobecnosti však zbytočným, na ktoré šikovný a skúsený servisný technik zväčša príde.
10. Nie sme takí bohatí, aby sme kupovali lacné veci
Pamätáte si túto už zľudovelú hlášku? Veľmi často sa stretávam s tým, že majitelia bazéna sa nechajú zlákať na kúpu nekvalitných a lacných zariadení, od ktorých očakávajú službu ako od kvalitných a osvedčených. V momente, kedy prídu problémy a je nevyhnutná oprava či výmena, sú rozčarovaní a rozhorčení nad neustálou potrebou investícii do bazéna. Je to však ich zavinením. Následne je už hodnotené, že práca prichádzajúceho servisného technika, ktorý prichádza na odstránenie "nepodarkov" je drahá ako aj súčiastka či komponent, kt. treba zakúpiť, na rad prichádzajú negatívne emócie...